MODAFINIL DLA UTRATY WAGI

Modafinil jest lekiem alarmowym krwi, lekarze używają go w leczeniu zaburzeń snu, takich jak praca zmianowa, bezdech senny, narkolepsja i nadpobudliwość psychoruchowa (ADHD).

Jednym z najczęstszych “skutki uboczne” zgłaszane wśród użytkowników modafinil jest utrata masy ciała.

To wzbudziło zainteresowanie ludzi szukających nowych sposobów, aby rzucić kilka dodatkowych kilogramów.

Tutaj przyjrzymy się, jak modafinil promuje utrata masy ciała, jak bezpiecznie go używać i co badania mówi o tej metody odchudzania.

Jak przybieramy na wadze?

Chociaż wiele różnych czynników przyczynia się do naszej masy ciała, najbardziej podstawowym sposobem myślenia o naszej wadze jest ta podstawowa formuła:

SPALONE KALORIE = +/- ZMIANA MASY CIAŁA

Jeśli na przykład spożywasz 3200 kalorii dziennie i wydajesz tylko 2500 kalorii tego samego dnia, będziesz mieć nadwyżkę 700 kalorii.

Jeśli odbywa się to wielokrotnie, nastąpi stopniowy wzrost masy ciała w postaci tłuszczu.

Dlaczego nadmiar energii jest przechowywany jako tłuszcz?

Komórki organizmu używają cukru zawartego we krwi jako źródła energii.

Poziom cukru we krwi nie może dostać się bezpośrednio do naszych komórek. Musi mu towarzyszyć hormon znany jako insulina.

Gdy glukoza znajduje się wewnątrz komórki, może się zepsuć, tworząc energię.

Kiedy mamy nadwagę, oznacza to, że komórki mają dostęp do większej ilości energii, niż potrzebujemy. Ciało następnie przechowuje wszystkie nadmiar energii jako tłuszczu.

Modafinil dla utraty wagi
Nie ma czegoś takiego jak “magiczna pigułka spalanie tłuszczu” bez względu na to, kto twierdzi, że nie.

Modafinil nie jest magiczna pigułka albo.

Istnieją jednak narzędzia, które mogą szybciej prowadzić ciało tam, gdzie chcesz , aby poszło – w tym przypadku, aby schudnąć.

Nie sądzę, że modafinil jest “spalacz tłuszczu”. Pomyśl o tym jako o sposobie na zwiększenie motywacji i zachęcanie do zmian w diecie i stylu życia.

Modafinil pomaga przezwyciężyć problemy z pragnieniem jedzenia podczas diety i pomaga kultywować styl życia i nawyki żywieniowe, które prowadzą do zdrowej wagi.

  1. Modafinil hamuje apetyt

Częstym skutkiem ubocznym przyjmowania modafinil jest utrata apetytu.

Dzieje się tak bezpośrednio jako bezpośrednia konsekwencja stymulującego działania leku na ośrodkowy układ nerwowy.

Istnieją dwie główne połówki układu nerwowego, współczulnego układu nerwowego (SNS) i przywspółczulnego układu nerwowego (PNS).

SNS jest odpowiedzialny za efekt “walki lub ucieczki”. Zmusza nas to również do czujności w ciągu dnia. Stymuluje mięśnie, mózg, serce, płuca i oblodzenie nadnerczy.

Jego celem jest zwiększenie poziomu energii i percepcji sensorycznej.

Wraz z stymulującą częścią układu nerwowego odpowiedzialną za tę niezwykłą energię i świadomość, SNS spowalnia również układy narządów, które nie są natychmiast konieczne, aby wydostać się z niebezpieczeństwa.

Dotyczy to układu pokarmowego i odpornościowego, a także nerek.

Jednym z produktów przychyłowych do zatrzymania funkcji trawiennych jest tłumienie głodu.

  1. Modafinil zwiększa metabolizm

Metabolizm można uznać za “przepływ energii” w organizmie. W ten sposób przechowujemy i wykorzystujemy energię, którą otrzymujemy z naszej diety.

Metabolizm człowieka jest bardzo skomplikowany. To zależy od starannie wyważone działanie substancji chemicznych, takich jak hormony i neuroprzekaźniki, które działają z wątroby, pęcherzyka żółciowego, nerek i poszczególnych komórek w organizmie.

Komórki organizmu zwykle wyodrębnić cukier z krwi za pomocą hormonu zwanego insuliną. Gdy jest w komórce, może się zepsuć, aby stworzyć energię. Kiedy mamy nadwagę, komórki mają dostęp do większej ilości energii, niż potrzebują.

Ciało przechowuje nadmiar energii w postaci tłuszczu.

  1. Modafinil zwiększa motywację

Motywacja jest korzystnym procesem dla ludzkiego ciała. Kontroluje nasze codzienne nawyki i nasze wysiłki w zakresie wykonywania zadań.

Nasze najsilniejsze czynniki motywujące to głód, chęć rozmnażania się oraz potrzeba sukcesu i pewności.

Motywacja jest napędzany przez kilka ważnych struktur w mózgu i jest pośredniczy w dopaminy hormonu.

Niektórzy ludzie brakuje wystarczającej ilości dopaminy, aby skutecznie wykonać proces motywacji. Na przykład, ludzie z ADHD często mają niski poziom dopaminy w mózgu i może być trudne dla nich do wykonania konkretnych zadań.

Jedną z podstawowych funkcji modafinil jest wzrost poziomu dopaminy w mózgu. Jest to stosowane w leczeniu warunków, takich jak ADHD związane ze zmniejszeniem poziomu dopaminy.

Nawet ludzie bez zdiagnozowanego ADHD mogą korzystać z zdolności modafinil do zwiększenia dopaminy.

Jest to główny powód, dlaczego ludzie decydują się wziąć modafinil, aby zwiększyć ich skupienie i koncentrację. Może również służyć jako przydatne narzędzie do optymalizacji procesu motywacji i pomaga nam łatwiej trzymać się naszych planów.

Dlatego może również zwiększyć naszą motywację do udanej diety. Wiele osób może skorzystać, zachowując trochę dodatkowej motywacji, dopóki nie osiągną swojej docelowej wagi.

Jak używać Modafinil dla utraty wagi

Jeśli chodzi o odchudzanie, zawsze będzie głównym kryterium diety i stylu życia. Są to podstawowe przyczyny nadwagi.

Niestety, żadna pigułka nigdy nie będzie w stanie zastąpić właściwą równowagę między dietą a ćwiczeniami.

Modafinil jest zatem użytecznym narzędziem do wspierania procesu odchudzania i pomaga nam trzymać się planu.

Możemy użyć Modafinil, aby przejść przez najtrudniejszą część procesu w ciągu pierwszych kilku tygodni, jak również długoterminowe, aby utrzymać nasze nowo utworzone nawyki.

Zrozumienie ograniczeń modafinil, wraz z jego mocnych stron, pomoże Ci skuteczniej używać tego leku jako część schematu odchudzania.

Oto pięć prostych kroków do korzystania modafinil jako lek podtrzymuje życie dla utraty wagi. Biorąc pod uwagę naszą filozofię umysłową i proces wyznaczania celów, a także zmiany w diecie i stylu życia.

Krok 1: Ustaw osiągalny cel

Wszyscy słyszeliśmy to wcześniej, program odchudzania promowanie 5 kg tygodniowo utrata masy ciała! Brzmi świetnie, ale nie jest to realistyczny (lub bezpieczny) cel.

Te plany diety prawie zawsze nie, ponieważ zachęcają ludzi do myślenia o utracie wagi jako plan krótkoterminowy.

Jest to zły sposób, aby myśleć o utracie wagi.

Większość ludzi na tych planach tracą dużą część swojej wagi w pierwszym tygodniu diety, a następnie stopniowo mniej, aż dieta albo się kończy, albo się poddają, i w tym momencie otrzymują całą wagę z powrotem, a nawet więcej.

Jest to spowodowane utratą masy wody w pierwszym tygodniu i problemy z motywacją w najbliższych tygodniach.

Pomyśl o tym w ten sposób; zajęło trochę czasu, aby osiągnąć aktualną wagę, więc zajmie trochę czasu, aby rzucić go ponownie.

Mimo, że narzędzia takie jak modafinil może być korzystne dla przyspieszenia tego procesu, utrata masy ciała zawsze będzie długotrwały romans. Dlatego najlepiej jest spojrzeć na odchudzanie jako długoterminową zmianę w diecie / stylu życia.

Utwórz plan odchudzania w miesiącach, a nie tygodniach lub dniach.

Będzie to miało znacznie większe szanse na sukces niż kiedykolwiek przewidziane w planowaniu krótkoterminowym.

Planowanie celów odchudzania

Aby to zrobić, spójrz na aktualną wagę i porównaj ją z idealną wagą. Można użyć narzędzi, takich jak wskaźnik masy ciała, aby określić zdrową wagę docelową.

Załóżmy, że aby osiągnąć idealną wagę, musisz stracić około 30 kg. Realistyczny cel osiągnięcia i utrzymania tej wagi jest przez około 4 lub 5 miesięcy.

Obejmowałoby to spożywanie mniejszych porcji żywności i ćwiczenia co najmniej trzy razy w tygodniu.

Wyznaczając ten cel, pamiętaj, aby być uczciwym wobec siebie.

Chcesz wyznaczyć cel, który możesz osiągnąć i osiągnąć. W przeciwnym razie, jesteś bardziej prawdopodobne, aby nie i być zniechęcony. Jeśli nie myślisz, że masz zamiar trzymać się swojego reżimu ćwiczeń, zmień go.

Może zamiast tego skup się na docelowym 30 kg w ciągu 12 miesięcy.

Nie ma w tym nic złego.

Krok 2: Poznaj swoje zapotrzebowanie na energię

Najprostszym sposobem, aby rozpocząć jest obliczyć, co nazywamy podstawowej przemiany materii lub skrócone BMR.

Jest to obliczenie, które uwzględnia twój wiek, płeć, wzrost i wagę, aby oszacować, ile kalorii używasz dziennie, aby utrzymać życie.

Nie obejmuje żadnych czynności, które wykonujesz w ciągu dnia. Można je dodać dodatkowo.

Jest to liczba kalorii organizm będzie spożywać codziennie, jeśli po prostu siedział na krześle przez cały dzień bez jednego ruchu mięśni.

Przeciętna kobieta potrzebuje około 1400 kalorii dziennie. Przeciętny człowiek potrzebuje około 1800 kalorii dziennie.

Wiek, waga i wzrost również odgrywają ważną rolę w tym zakresie, więc najlepiej jest policzyć własne. Doskonałym narzędziem do wykrywania tej sytuacji jest kalkulator BMR online.

Stąd można dodać swój poziom ćwiczeń, aby uzyskać całkowitą przemianę materii.

Znajdź przybliżone wartości na sieci dla różnych działań. Można również użyć wbudowanych urządzeń znalezionych na wielu komputerach ćwiczeń lub użyć ogólnego kalkulatora, takiego jak Wiele narzędzi, aby obliczyć je na podstawie dziennego poziomu aktywności.

Pamiętaj, że może nie być super dokładne, po prostu podać przybliżoną wartość, dzięki czemu można dokonać rozsądnego oszacowania, ile należy jeść codziennie.

Zrozumienie codziennych potrzeb energetycznych stawia w perspektywie poziom kalodowy wskazany na wielu pokarmach, które zjadłeś.

Krok 3: Zaplanuj swoją dietę

Teraz, gdy wiesz, ile energii zużywasz dziennie (w przybliżeniu), nadszedł czas, aby zacząć myśleć o jedzeniu.

Celem jest spożywanie mniejszej ilości kalorii z tego, co jesz, niż organizm potrzebuje na cały dzień.

Jednym z najczęstszych sposobów, aby to zrobić jest kontrola porcji.

To jest jak popularne systemy odchudzania to zrobić, jak Jenny Craig, który pracował dla wielu ludzi na przestrzeni lat.

Odbywa się to poprzez jedzenie tego samego jedzenia, co wcześniej, ale o 25 do 50% mniejsze porcje niż zwykle.

Najlepszym sposobem, aby to zrobić, jest, aby dowiedzieć się, ile kalorii zawartych w każdym posiłku. Można to osiągnąć za pomocą narzędzi internetowych, takich jak My Fitness Pal.

Możesz wprowadzić jedzenie do bazy danych, aby uzyskać przybliżoną kaloryczność żywności.

Cięcie porcji może być wyzwaniem.

Jedzenie dużo jedzenia każdego dnia może zwiększyć pojemność żołądka. Dostosowujemy się do dużych ilości żywności i zaczynamy być zależni od tych dużych porcji, aby czuć się usatysfakcjonowani

Kiedy zmieniamy dietę, organizm musi ponownie dostosować się do mniejszych porcji.

Może to trochę potrwać.

Wiele osób postrzega te silne gusta jako wyzwanie i nie, zanim jakiekolwiek korzyści są oczywiste.

Na szczęście, istnieją narzędzia, których można użyć do pokonania tych cies, takich jak modafinil, co prowadzi nas do kroku 4.

Krok 4: Weź Modafinil

Modafinil może być doskonałym narzędziem do promowania utraty wagi. Działa poprzez zwiększenie szybkości naszego metabolizmu (a tym samym zużycia energii). Zaletą jest również zmniejszenie apetytu na wsparcie mniejszych rozmiarów żywności.

Najgorszą częścią zmniejszenia spożycia żywności jest łaknienie, które powoduje.

Często prowadzi to ludzi do złamania diety. W wielu przypadkach odbijają się jeszcze dalej niż wcześniej.

Modafinil ogranicza apetyt przez jego wpływ modulacji na części centrum głodu w mózgu. Ułatwia to zmniejszenie ilości spożywanej codziennie żywności.

Najlepszym sposobem, aby użyć modafinil jest wziąć go najpierw rano po zdrowym śniadaniu.

Pomaga to zmaksymalizować działanie modafinil w godzinach budzenia w ciągu dnia i zapewnia, że rano otrzymujemy nasze ważne składniki odżywcze.

Przez cały dzień, modafinil zwiększa nasz metabolizm i zmniejsza apetyt – wiele osób, które biorą modafinil raport, że idą cały dzień bez jedzenia.

Może to być szkodliwe, jeśli idziemy zbyt długo bez jedzenia, więc zalecamy wziąć modafinil po śniadaniu.

Zwykle zmniejsza apetyt do czasu kolacji.

Krok 5: Ćwicz codziennie

Zarządzanie ilością spalonej energii jest tak samo ważne, jak zarządzanie ilością zużywanej energii.

Aby wyprodukować czystą energię potrzebną do utraty wagi, musisz zwiększyć ilość energii, którą organizm zużywa codziennie.

To może być tak proste, jak codzienne chodzenie lub tak kompleksowe, jak uzyskanie osobistego trenera.

Oglądanie utrata masy ciała jako plan długoterminowy jest bardzo przydatne do ćwiczeń.

Pozwala to rozpocząć w dowolnym tempie i stopniowo dodawać.

Może w pierwszym tygodniu robisz dodatkowe chodzenie, a następnie w następnym tygodniu dodajesz łatwy bieg. Stopniowo możesz to zwiększyć i uwzględnić bardziej wymagające ćwiczenia.

Bezpieczeństwo stosowania Modafinil dla utraty wagi

Modafinil jest uważany za bezpieczny lek, ale może powodować pewne niepożądane skutki uboczne.

Najczęstsze działania niepożądane ludzie czują się podczas przyjmowania modafinil dla utraty wagi są bezsenność, lęk i bóle głowy.

Oba te działania niepożądane są zwykle spowodowane przez odwodnienie lub nadmiernej stymulacji. Dlatego ich zarządzanie zależy od rozluźnienia ośrodkowego układu nerwowego i zapewnienia dziennego spożycia co najmniej 2,5 litra wody.

Krótki opis: Modafinil dla utraty wagi

Modafinil może być bardzo przydatnym narzędziem do promowania utraty wagi.

Promuje mniejsze rozmiary porcji poprzez zmniejszenie apetytu, zwiększa zużycie energii poprzez zwiększenie metabolizmu i poprawia motywację poprzez zwiększenie stężenia dopaminy.

Modafinil jest najlepiej stosować do promowania utraty wagi w połączeniu ze zmianami w diecie i stylu życia. Mniejsze porcje i ćwiczenia są doskonałym miejscem do rozpoczęcia. Modafinil jest następnie używany do optymalizacji tych zmian.

Ustalając realistyczny cel, zmiana procedur o żywności i ćwiczeń fizycznych, i trochę wsparcia modafinil, można bezpiecznie i skutecznie wcisnąć ciało do zdrowej wagi.

Tags: No tags